Vaktechnische helpdesk

Als lid van de stichting Novak kunt u gebruik maken van de vaktechnische helpdesk van Novak, te bereiken door te bellen naar telefoonnummer 055-3685361. Novak werkt hierin samen met Full•Finance Consultants.

U kunt bellen met vragen over accountancy, fiscaliteiten, management en organisatie, ICT, fusie, overname en maatschapvraagstukken. Ook voor vragen over arbeidsrecht en overige juridische kwesties kunt u bij het vaktechnisch bureau terecht.

Vragen waarvan de beantwoording minder dan tien minuten in beslag neemt, worden niet in rekening gebracht. Duurt de beantwoording van een vraag langer, dan zijn daar kosten aan verbonden. Voor uitgebreidere adviezen ontvangt u vooraf een prijsopgave.

U kunt voor uw klant ook een standaard pensioenberekening laten uitvoeren tegen een bedrag van € 140,00 (exclusief btw). Indien u dit wenst, vraag dan naar Rob Lendering RB wanneer u belt. De heer Lendering kan ook adviseren in stamrecht en/of lijfrenten: het beoordelen welke mogelijkheden er zijn om stamrechten en/of lijfrenten te bedingen bij ontslag, staking of inbreng van ondernemingen, het opstellen van lijfrenteovereenkomsten (tarief: € 200,- exclusief btw) en het maken van de bijbehorende berekeningen.