Novak Journaal en CAOnet

Novak werkt samen met Fiscanet op het gebied van fiscaal nieuws, wetten en jurisprudentie.

Als nieuw kantoorlid ontvangt u drie maanden lang gratis het dagelijkse Novak Journaal, de fiscale nieuwsbrief van Fiscanet. Deze nieuwsbrief is gekoppeld aan een uitgebreide database, waar u ook toegang tot krijgt.

Ook heeft u drie maanden lang gratis toegang tot CAOnet en ontvangt u wekelijks de CAOnet-nieuwsbrief. CAOnet is de database voor bedrijfstak-cao's. Hierin zijn alle cao’s opgenomen die algemeen verbindend verklaard zijn door het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid plus het merendeel van de niet algemeen verbindend verklaarde bedrijfstak-cao's.

Na drie maanden stopt de proefperiode automatisch. Wij zullen u aan het einde van de proefperiode een voordelig abonnementsaanbod doen.

Novak biedt Novak-kantoorleden een zeer voordelig abonnementsaanbod: wilt u abonnee worden op beide nieuwsvoorzieningen (Fiscanet Novak Journaal + CAOnet), dan betaalt u slechts € 313,- per jaar (exclusief btw). De normale prijs voor niet-leden is € 952,-.

Voor slechts € 175,- (exclusief btw) kunt u een jaar lang de fiscale nieuwsbrief Novak Journaal ontvangen, inclusief toegang tot de achtergrondinformatie en de uitgebreide Fiscanet-database (zonder CAOnet). De normale prijs voor niet-leden is € 576,-.

Wilt u na de proefperiode CAOnet blijven ontvangen, dan bedraagt de abonnementsprijs voor alleen het CAOnet (zonder Fiscanet Novak Journaal) € 169,- per jaar (exclusief btw). De normale prijs voor niet-leden is € 476,-.

Het Fiscanet/CAOnet-abonnement betreft een jaarabonnement. Opzeggen kan uitsluitend per kalenderjaar en dient u vóór 1 december, voorafgaand aan het nieuwe kalenderjaar, schriftelijk aan ons te melden.

Ook voor bestaande leden is het mogelijk om een proefabonnement af te sluiten. Ga naar de website voor een gratis proefabonnement op een of beide nieuwsvoorzieningen. Vul uw gegevens in en wij zorgen voor de rest.