BTW-PLAZA

De ontwikkelingen rondom btw gaan snel en zijn vaak complex. Klanten verwachten van u dat u als mkb-adviseur op de hoogte bent van deze ontwikkelingen en dat u hen bijstaat met proactieve adviezen. Om u in staat te stellen uw klanten optimaal te adviseren op het gebied van btw is Novak een samenwerking aangegaan met BTW-PLAZA.

We onderscheiden drie abonnementsvormen: BASIS, PREMIUM en PRO:

BASIS-abonnement
Actueel btw-nieuws, het uitgebreide btw-handboek, handige downloads en de nieuwsbrief ‘Btw-up-to-date’. Voor advies betaalt u een gereduceerd tarief van € 160,- exclusief btw per uur.

PREMIUM-abonnement
Deze abonnementsvorm biedt u kennis, nieuws én gratis advies! In vergelijking met BASIS krijgt u toegang tot meer nieuws en specifieke branche-informatie. En heeft u een vraag voor één van de adviseurs, dan kunt u zonder extra kosten via de chat direct contact opnemen. Bellen is uiteraard ook mogelijk. Premium is compleet, overzichtelijk en voordelig.

PRO-abonnement
Houden meer collega's zich binnen uw organisatie bezig met btw, dan is het niet nodig meerdere abonnementen af te sluiten. Met het PRO-abonnement krijgen standaard twee gebruikers toegang tot BTW-PLAZA. Elke extra gebruiker betaalt een gereduceerd tarief van € 149,- exclusief btw. Meerdere collega's kunnen dan gebruikmaken van het gratis advies via chat. U ontvangt ook 50% korting op onze praktijkbijeenkomsten (waarvoor u vaak PE-uren krijgt).

Lees hier een gespecificeerd overzicht van de verschillende abonnementsvormen.

Wij doen u het volgende aanbod. Om kennis te maken met BTW-PLAZA kunt u een maand lang kosteloos gebruik maken van het BASIS-abonnement. Dit proefabonnement stopt automatisch. Een week voor het einde van de proefperiode zullen wij u benaderen met de vraag of u gebruik wilt blijven maken van één van de abonnementsvormen van BTW-PLAZA. Ook zijn wij benieuwd naar de ervaringen met het BASIS-abonnement.

Mocht u besluiten om uw abonnement tijdens of na de proefperiode om te zetten, dan kunt u kiezen uit een drietal varianten (zie ook bijlage) met voor Novak-leden speciale prijzen.

Abonnement

Novak-ledenprijs*

Niet-ledenprijs*

BASIS

149**

PREMIUM

PRO

449 ***

*     prijzen zijn exclusief btw, per jaar en in euro’s
**   bij 10 adviesuren x € 160 exclusief btw per uur krijgt u uw abonnementsgeld terug
*** gratis chatfunctie tot maximaal 10 uur per jaar.

Voor een proefabonnement en alle overige abonnementen kunt u terecht op de website van BTW-PLAZA: www.btwplaza.nl/aanmelden/novak.

Heeft u nog vragen belt of mailt u dan met BTW-PLAZA op 088-2989898 of info@btwplaza.nl. Ook kunt u contact opnemen met Guus Ham via 06-51186741 of g.ham@novak.nl.