Voordelen

Hieronder vindt u de voordelen van het Novak-kantoorlidmaatschap op een rij:

Novak Kwaliteitshandboek
Novak biedt speciaal voor accountantskantoren het Novak Kwaliteitshandboek, bestaande uit verschillende delen met een eigen thema. Als Novak-lid kunt u over deze handboekdelen beschikken tegen een sterk gereduceerd tarief. U ontvangt ook een aantrekkelijke korting als u meer dan één handboekdeel bestelt. Novak ondersteunt u desgewenst bij de implementatie van het handboek.

Gratis Novak accountantsmagazine
Elk kwartaal verschijnt het Accountantsmagazine, het blad voor de leden van Novak. In dit magazine vindt u praktijkgerichte artikelen gericht op de mkb-accountant, diverse columns, nieuws en vaste rubrieken betreffende onderwerpen als belastingen, pensioenen en ICT.

Gratis gebruik vaktechnisch bureau
Voor vragen over de dagelijkse accountantspraktijk kunt u telefonisch contact opnemen met het vaktechnisch bureau van Novak. Vragen op gebied van fiscaliteit, accountancy, pensioenen, arbeidsrecht, management & organisatie, automatisering enzovoort, waarvan de beantwoording minder dan tien minuten in beslag neemt, kunt u kosteloos stellen. Voor uitgebreide adviezen ontvangt u vooraf een prijsopgave.

Korting op cursussen en bijeenkomsten
Novak-leden krijgen 10 procent korting op een selectie uit het aanbod van NBA Opleidingen en Novak Opleidingen, en 10 tot 20 procent korting op cursussen en bijeenkomsten van Full•Finance Consultants (mits in de aankondiging aangegeven). De korting geldt niet alleen voor u als accountant, maar ook voor uw kantoor en uw personeelsleden.

Verzekeringen
Novak heeft samen met Aon, een wereldwijd werkende verzekeringsmakelaar, verschillende verzekeringen ontwikkeld voor haar leden. U kunt gebruik maken van een op maat gesneden pakket, zowel voor de accountant zelf als voor de medewerkers van het accountantskantoor. De premies zijn sterk concurrerend, omdat we te maken hebben met een homogene doelgroep. Zie ook www.novakverzekeringen.nl.

Fiscale en CAO-nieuwsbrief
Novak biedt, in samenwerking met Fiscanet, nieuwe leden een gratis proefabonnement aan op de elektronische nieuwsvoorziening Fiscanet en CAOnet. Het Fiscanet Novak-Journaal wordt dagelijks per e-mail naar u verstuurd en het CAOnet wekelijks. Na drie maanden eindigt de proefperiode automatisch en kunt u kiezen voor een vervolgabonnement met bijna 70 procent voordeel.

Korting op software, kantoormeubilair en kantoorartikelen
Kijk hier voor informatie over het pakket van uw keuze.

Korting op branchebijeenkomsten
Novak organiseert het hele jaar verschillende bijeenkomsten. Voor meer informatie zie de agenda van Novak. Voor veel bijeenkomsten geldt een ledenkorting.

Extra lidmaatschapsvoordelen
Op deze website vindt u ook een gedetailleerd overzicht van de voordelen van de verschillende Novak-lidmaatschapsvormen.