Marketing-Communicatie Toolbox

Scherpere concurrentie. Toenemende digitalisering. Teruglopende omzetten. De accountancybranche verandert snel. Van mkb-accountantskantoren vraagt dit een omslag in de bedrijfsvoering. Communicatie en (online) marketing zijn daarbij belangrijker dan ooit. Als samenwerkingspartner van Novak biedt BADE mkb-accountantskantoren nu de Marketing-Communicatie Toolbox.

Dit complete pakket van marketingdiensten en communicatiemiddelen, is in nauw overleg met Novak ontwikkeld op basis van de behoefte van een accountantskantoor. De Toolbox bevat alle ingrediënten voor een succesvolle online marketingstrategie: marketing- & communicatieadvies, de realisatie van een gebruikersvriendelijke ‘responsive’ website, en monitoring en bijsturing. Elk accountantskantoor kan aan de hand van zijn wensen én budget een uniek pakket samenstellen.

Bekijk hier het complete pakket.

Gratis quick scan
Als kennismaking met de Marketing-Communicatie Toolbox heeft BADE voor alle Novak-leden een aantrekkelijk aanbod: een gratis quick scan van de huidige website.

Met behulp van een checklist wordt de website getoetst aan een aantal kerncriteria, zoals:

• vindbaarheid (Google);
• toegankelijkheid (teksten);
• gebruikersvriendelijkheid (navigatie);
• uitstraling (grafisch design);
• techniek (responsive/onderhoud).

De uitkomsten worden gepresenteerd in een overzichtelijk rapport. Een mooie eerste stap naar een krachtige online profilering!

Nieuwsgierig? Voor direct contact: herman@bade.nl of bel 035-5424350.