Telefonie

Stap nu over naar Galaxy: onderling gratis bellen met vast en mobiel

Met de combinatie van Galaxy Hosted Telefonie (vast) en Mobiele Telefonie belt u voortaan onderling gratis van vast naar mobiel en van mobiel naar vast. Neemt u uiterlijk 31 december 2015 de beslissing om over te stappen naar Galaxy, dan kunt u voortaan ook mobiel onbeperkt bellen en SMS‘en binnen Nederland voor slechts 22,50 euro per maand.

Galaxy Hosted Telefonie geeft u vele mogelijkheden. Automatisch doorverbinden, groepsgesprekken opzetten, uw eigen wachtmuziek instellen, faxen: alles is mogelijk. Analoge of ISDN-lijnen zijn niet meer nodig in onze moderne en goed beveiligde omgeving. Met Galaxy Hosted Telefonie gaat alles in de cloud.

Voordelen van Galaxy Hosted Telefonie en Mobiele Telefonie:

• Onderling gratis bellen van vast naar mobiel en van mobiel naar vast
  • Mobiel onbeperkt bellen en SMS’en binnen Nederland
  • Altijd en overal beschikbaar
  • Onbeperkt schaalbaar, klaar voor de toekomst
  • Kostenbesparing
  • Eén leverancier, één aanspreekpunt

Eenvoudig online regelen
U kunt Galaxy Hosted Telefonie en Mobiele Telefonie online aanvragen via www.galaxy.nl/actie of door contact op te nemen met Galaxy Personal Support door naar contact@galaxy.nl een e-mail te sturen. Verder heeft u er geen omkijken naar. Wij regelen snel de overstap en het behoud van uw eigen telefoonnummers.

Maakt u al gebruik van een Galaxy Mobiel Abonnement? Dan kunt u voor een persoonlijke aanbieding en voor vragen contact opnemen met de Galaxy Service Desk via telefoonnummer +31 88 425 29 00 of e-mailadres contact@galaxy.nl.

Demonstratie op locatie
Wilt u meer informatie of een demo op locatie? Wij laten u graag zien hoe makkelijk en veelzijdig Galaxy Hosted Telefonie en Mobiele Telefonie is. Onze adviseur kan op basis van uw huidige omgeving en wensen een vrijblijvende analyse op maat voor u opstellen. Maak een afspraak via contact@galaxy.nl of +31 88 425 29 00.

In het onderstaande filmpje vindt u nog meer informatie over de actie.