Benchmark Klanttevredenheid

Hoe tevreden zijn mijn klanten? Waar kan ik mij volgens mijn klanten in verbeteren? Hoe doe ik het ten opzichte van andere accountantskantoren op het gebied van klanttevredenheid? Accountantskantoren krijgen de antwoorden op deze vragen door deel te nemen aan de Benchmark Klanttevredenheid, een initiatief van Novak in samenwerking met onderzoeksbureau Totta Research. 

Zowel Novak-leden als niet-leden kunnen meedoen aan de Benchmark Klanttevredenheid. In een beveiligde online omgeving krijgen deelnemers toegang tot hun persoonlijke dashboard waarin hun cijfers worden afgezet tegen het gemiddelde van de benchmark. Uiteraard zijn de scores anoniem en vertrouwelijk, en alleen zichtbaar voor de deelnemers. De resultaten bieden direct inzicht en handvatten voor mogelijke verbeteringen.

De benchmark kent een doorlooptijd van drie jaar. Dit betekent dat er vanaf de eerste meting in 2014 drie jaar lang jaarlijks één of meer metingen zullen plaatsvinden. Zo ontstaat er structuur en consistentie in het meten van klanttevredenheid en krijgt een kantoor tegelijkertijd inzicht in de trends rondom de ontwikkelingen om deze tevredenheid te verhogen.

Meer weten? Ga naar www.accountants-kto.nl en schrijf u in. U kunt desgewenst inzage krijgen in de vragenlijst door een e-mail te sturen naar novak@novak.nl