King Urenregistratie

King kan worden uitgebreid met een urenadministratie, die volledig is geïntegreerd met de financiële en logistieke administratie van King. De uren en de overige voor een klant gemaakte kosten kunt u registreren in King. Op basis daarvan kan de factuur worden afgedrukt.

Het is ook mogelijk om te factureren op basis van vooraf vastgestelde termijnen. Termijnprojecten zijn projecten die tegen een vaste aanneemsom worden uitgevoerd en in termijnen worden gefactureerd. Regieprojecten worden gefactureerd op basis van nacalculatie.

Er zijn enkele mogelijkheden:

Uren 1: Registratie van de ingevoerde uren en overige kosten, afdrukken van een factuur.
Uren 2: Als Uren 1, maar met behalve regieprojecten ook termijnprojecten, gebruikstoestemmingen, projectprijsafspraken.
Uren 3: Als Uren 2, maar met voorcalculatie/begroting, afdrukken prijsopgave.

Novak-leden kunnen gebruik maken van de Accountantsregeling, na goedkeuring door Quadrant. Zij kunnen King aanschaffen met een korting van 50 procent op de reguliere prijzen. Op het (verplichte) SAB bedraagt de korting 50 procent. Uw klanten kunnen met uw King-pakket werken volgens de Bijlicentieregeling.

Quadrant Software BV
2900 AB Capelle aan den IJssel