King Business Software

King Business Software, gemaakt door Quadrant, is een standaardpakket voor de financiële en logistieke automatisering, speciaal ontwikkeld voor het mkb. De functionaliteit van King omvat onder andere boekhouden, relatiebeheer, orderinvoer en facturering, digitale aangifte, vaste activa, telebankieren, artikelen, voorraad, koppelingen, vreemde valuta's, urenregistratie, magazijnen, productie, webwinkel enzovoort. De complete functionaliteit is ook online leverbaar.

Het pakket is niet alleen met de muis maar ook via het toetsenbord aan te sturen. Bij invoer van boekingen, NAW-gegevens, orders, artikelen, enz. zijn de defaults instelbaar. Het pakket stelt geen hoge eisen aan zijn gebruikers. Houders van een service-abonnement kunnen terecht bij onze deskundige helpdesk.
King is al leverbaar vanaf € 995,00.

Novak-leden kunnen gebruik maken van de Accountantsregeling, na goedkeuring door Quadrant. Zij kunnen King aanschaffen met een korting van 50 procent op de reguliere prijzen. Op het (verplichte) service-abonnement bedraagt de korting 50 procent. Uw klanten kunnen met uw King-pakket werken volgens de Bijlicentieregeling. Neem voor meer informatie contact op met Quadrant, telefoon: 010-2646320.

Quadrant Software BV
2900 AB Capelle aan den IJssel