RADAR software

RADAR software maakt al meer dan 15 jaar een CRM-pakket dat meer biedt dan alleen relatiebeheer en vooral draait om documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturering voor de accountancybranche.

Het begint allemaal bij het beschikbaar hebben van relevante klantinformatie voor alle medewerkers. Documenten, e-mails, notities en taken bevinden zich meestal verspreid over het hele kantoor. RADAR CRM biedt oplossingen voor het centraal toegankelijk maken van al uw klantcontacten en voorkomt hierdoor versnippering.

De termen die in de loop der jaren veelal gebruikt zijn, zoals relatiebeheer, klantgericht werken, klantfocus, Customer Centricity en Customer Intimacy, staan bij ons al jaren hoog in het vaandel. De visie van RADAR software is hier ook op afgestemd. RADAR maakt niet alleen CRM-software, maar ondersteunt kantoren in de accountancybranche ook bij het denken, werken en communiceren in de termen van CRM: Customer Relationship Management.

In deze tijden van vergaande automatisering van het primaire proces bij administratie- accountants- en belastingadvieskantoren is steeds belangrijker om de contacten met uw klanten warm te houden. Maar hoe onderscheidt u zich? Door uw klant goed te kennen! CRM speelt hier een belangrijke rol.

Ook op technisch gebied is het natuurlijk van groot belang dat RADAR de kennis en kunde van de modernste technieken in huis heeft. In de loop van 2016 lanceren we de cloud-versie van RADAR, met daarin de nieuwste, snelste en veiligste technische mogelijkheden.

Neem contact met ons op voor een presentatie, lees onze blogs, volg onze webinars om meer te weten te komen over de CRM-gedachte van RADAR. Voor meer informatie ga naar www.radarsoftware.nl of neem contact op door een e-mail te sturen naar bb@radarsoftware.nl.

Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.

RADAR software
Dr. Kuyperstraat 14