Automatisering

Om efficiënt om te kunnen gaan met de eigen werkprocessen en klanten optimaal te kunnen bedienen, biedt Novak ondersteuning op het gebied van kantoorautomatisering. Ook biedt Novak verschillende softwarepakketten aan. 

Software diversen

 
AFAS Software

AFAS Software

AFAS is innovatief in het ontwikkelen van gebruiksvriendelijke zakelijke software en sterk in ontwikkeling, marketing en services voor het mkb. AFAS biedt deze oplossingen onder andere aan op het gebied van HRM (personeelsinformatiesystemen), CRM (relatiebeheer) en salarisverwerking. AFAS levert de op Windows en web gebaseerde software en services rechtstreeks aan de klant. Zo kan de klant optimaal profiteren van de kennis en ervaring van AFAS.

AFAS Profit Abonnementen
Met AFAS Profit Abonnementen is het mogelijk om periodiek dezelfde bedragen te factureren. Hierbij kan worden gedacht aan bedragen wegens:

  • abonnementen op tijdschriften en andere uitgaven;
  • huurtermijnen;
  • contributies;
  • onderhoudscontracten;
  • premies.

AFAS Profit CRM
Dat uw relaties belangrijk zijn voor uw onderneming weet u al lang. Daarnaast eisen prospects (bedrijven die u tot klant wilt maken) een doelgerichte benadering. Uw verkoopteam kan door gestructureerd gebruik te maken van de prospectbase maximale omzet genereren.

AFAS Profit HRM
Het zo goed en uitgebreid mogelijk vastleggen van uw personeelsgegevens is van levensbelang voor uw bedrijf. Met Profit HRM kan dat centraal gebeuren, maar u kunt ook bepaalde gegevens bij de bron (de medewerker zelf) laten vastleggen: employee self service. Waar nodig legt u de gegevens tijdsafhankelijk vast, zodat u de situatie in het verleden kunt vergelijken met die van nu en gegevens in de toekomst kunt invoeren. Profit HRM herinnert u aan belangrijke gebeurtenissen en signaleert mogelijk inconsistent ingevulde gegevens. Deze kunt u meteen gebruiken in de andere geïntegreerde producten, zoals Profit Payroll en Profit Projecten.

AFAS Profit Projecten
AFAS Profit Projecten heeft tot doel de kosten binnen een projectadministratie te beheersen en deze af te kunnen zetten tegen de opbrengsten.

AFAS Profit Workflow- en documentmanagement
Workflow- en documentmanagement zorgen ervoor dat u uw bedrijfsprocessen beter kunt stroomlijnen. In AFAS Profit kan een bedrijfsproces als workflow worden vastgelegd.

Contactgegevens:
AFAS
Storkstraat 7-9
Postbus 310
3830 AJ Leusden
Contactpersoon: Mevrouw T. Koppelaar
Telefoonnummer: 033-4341800
E-mail: sales@afas.nl
Website: www.afas.nl


 
Unit4 Relatiebeheer

Unit4 Relatiebeheer

Met Unit4 Relatiebeheer legt u per cliënt een schat aan informatie vast waarin u bijvoorbeeld snel een notitie, afspraak of e-mail kunt opzoeken, tot zelfs jaren terug. U kunt ook relaties tussen cliënten of banken en andere instanties gestructureerd vastleggen. 

Met Unit4 Relatiebeheer bepaalt u zelf welke gegevens u wilt bewaren en op welke manier u dit wilt doen. U kunt naar eigen inzicht vrije velden of tabbladen toevoegen. Dankzij de uitvoerige cliënteninformatie en uitgebreide planningsmogelijkheden (van zeer globaal tot zeer gedetailleerd) vormt Unit4 Relatiebeheer de stevige basis voor alle andere applicaties binnen uw kantoorautomatisering.

Unit4 Relatiebeheer bevat de volgende onderdelen:

  • elektronisch dossier;
  • vrije velden en tabbladen;
  • informatie-ontsluiting;
  • relaties tussen relaties;
  • agenda, taken en mail;
  • integratie met Microsoft Office;
  • mailings.

Contactgegevens:
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


 
ICT Concept

ICT Concept

Al enige jaren werkt Novak nauw samen met ICT Concept. Als IT-partner van vele juridische kantoren en specialist voor het mkb kent ICT Concept de markt en het klappen van de zweep. Deze kennis en ervaring staat de leden van Novak tegen gereduceerd tarief ter beschikking. We brengen het graag nogmaals onder uw aandacht.

ICT Concept ontzorgt
ICT Concept ontzorgt uw volledige IT-infrastructuur vanuit jarenlange kennis en expertise:

  • advisering omtrent IT-oplossingen afgestemd op uw kantoor of situatie;
  • IT-projecten: levering, installatie, migratie en verhuizingen;
  • (vervangende) hard- en software;
  • netwerk- en systeembeheer, service en herstel bij storingen op locatie;
  • systeembeheer en helpdesk op afstand;
  • oplossingen voor werken op locatie en thuiswerken;
  • alle Cloud-oplossingen
  • de beveiliging van netwerken;
  • oplossingen voor digitale spraakverwerking en spraakherkenning.

Deze oplossingen zullen uw ICT-infrastructuur verbeteren qua veiligheid, continuïteit en kostenstructuur.

Security Scan
ICT Concept maakt uw ICT veiliger. Eén van de startpunten hierin is bijvoorbeeld het uitvoeren van een onafhankelijke Security Scan naar de beveiliging van uw netwerk. Tijdens de Security Scan worden de technische en procesmatige veiligheid van uw ICT-infrastructuur in kaart gebracht. De risico’s en verbeterpunten worden vastgelegd in een technische rapportage. Uiteraard lichten de specialisten van ICT Concept het rapport toe en geven direct aan welke stappen nodig zijn om de ‘zwakke schakels’ in uw ICT te versterken.

Efficiënte én beheersbare ICT
Als accountant wilt u zich niet druk maken om uw ICT. Voor ICT Concept is dat logischerwijs vanzelfsprekend. Om zaken eenvoudig en begrijpelijk te houden, heeft ICT Concept enkele Packs ontwikkeld die exact aansluiten op de behoefte van financieel professionals: Connectivity Pack (compleet pakket waarmee u uw koppelingen met Internet en andere netwerken en continuïteit waarborgt voor een vast bedrag per maand), Workplace Pack (volledige inrichting van uw werkplek inclusief vervangende hardware) en Remote Back-up (geen gedoe meer met tapes of niet-functionerende back-up-systemen).

Uurtarief
Als lid van Novak profiteert u van een gereduceerd tarief. Voor meer informatie: www.ict-concept.nl.

 
RADAR software

RADAR software

RADAR software maakt al meer dan 15 jaar een CRM-pakket dat meer biedt dan alleen relatiebeheer en vooral draait om documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturering voor de accountancybranche.

Het begint allemaal bij het beschikbaar hebben van relevante klantinformatie voor alle medewerkers. Documenten, e-mails, notities en taken bevinden zich meestal verspreid over het hele kantoor. RADAR CRM biedt oplossingen voor het centraal toegankelijk maken van al uw klantcontacten en voorkomt hierdoor versnippering.

De termen die in de loop der jaren veelal gebruikt zijn, zoals relatiebeheer, klantgericht werken, klantfocus, Customer Centricity en Customer Intimacy, staan bij ons al jaren hoog in het vaandel. De visie van RADAR software is hier ook op afgestemd. RADAR maakt niet alleen CRM-software, maar ondersteunt kantoren in de accountancybranche ook bij het denken, werken en communiceren in de termen van CRM: Customer Relationship Management.

In deze tijden van vergaande automatisering van het primaire proces bij administratie- accountants- en belastingadvieskantoren is steeds belangrijker om de contacten met uw klanten warm te houden. Maar hoe onderscheidt u zich? Door uw klant goed te kennen! CRM speelt hier een belangrijke rol.

Ook op technisch gebied is het natuurlijk van groot belang dat RADAR de kennis en kunde van de modernste technieken in huis heeft. In de loop van 2016 lanceren we de cloud-versie van RADAR, met daarin de nieuwste, snelste en veiligste technische mogelijkheden.

Neem contact met ons op voor een presentatie, lees onze blogs, volg onze webinars om meer te weten te komen over de CRM-gedachte van RADAR. Voor meer informatie ga naar www.radarsoftware.nl of neem contact op door een e-mail te sturen naar bb@radarsoftware.nl.

Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.

Contactgegevens:
RADAR software
Dr. Kuyperstraat 14
2514 BB Den Haag
Contactpersoon: Brigitte Buntinx
Telefoonnummer: 070-3815704
E-mail: bb@radarsoftware.nl
Website: www.radarsoftware.nl

 


Software financieel

 
Visma.net Accountancy

Visma.net Accountancy

De accountancybranche staat op een keerpunt: kiest u voor modernisering of houdt u vast aan traditionele werkwijzen? Klaar voor verandering? Wij helpen u graag. De online oplossing Visma.net voor financieel management stelt u in staat om innovatiever met klanten samen te werken.
 
Ontdek een winstgevender businessmodel waarmee u zelf de regie in handen heeft. Met Visma.net kunt u dezelfde kwalitatief hoogwaardige dienstverlening leveren, maar met meer transparantie en snellere resultaten.
 
Samenwerken met uw klanten Visma.net omvat een complete reeks van volledig geïntegreerde diensten die u helpen om innovatiever met uw klanten samen te werken. Alle samenwerking vindt online plaats. U bent dus niet gebonden aan een tijdstip, locatie of apparaat. Belangrijke samenwerkingsprocessen:
 
  • Van aankoop tot betaling
  • Order tot kas-/onkostenboeking
  • Zakelijke besluitvorming
  • Financieel management
Met deze nieuwe manier van (samen)werken vereenvoudigt Visma.net uw dagelijkse taken. Zo kunt u efficiënter werken, kosten besparen en de concurrentie voorblijven.
 
Bedrijfsautomatisering Als ervaren leverancier van zakelijke oplossingen beschikt Visma over gedegen kennis van bedrijfsautomatisering. Dit ziet u terug in Visma.net: een unieke oplossing die specifiek is ontwikkeld voor een nieuwe manier van werken. Belangrijke automatiseringsprocessen:
 
  • Inkomende facturen
  • Uitgaande facturen
  • Kredietbeheer
  • Betalingen
  • Onkostendeclaraties
Het belangrijkste voordeel van geautomatiseerde processen is dat zij een einde maken aan handmatige boekingen. Dit bespaart enorm veel tijd. Alle transacties worden binnen het juiste tijdsbestek en met grotere nauwkeurigheid uitgevoerd.
 
Zo kunt u zich bezighouden met het verbeteren van uw bedrijfsprocessen en het versterken van uw klantrelaties in plaats van met routinematige en tijdrovende taken.


Contactgegevens:
Visma Software
H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Contactpersoon: Dario Castiglione
Telefoonnummer: 020-3552910
E-mail: sales@vismasoftware.nl
Website: www.vismasoftware.nl/accountancy


 
iMUIS Online boekhouden

iMuis Online boekhouden

iMUIS Online is een online administratiepakket waarmee ondernemer en accountant perfect kunnen samenwerken. Alle financiële zaken zijn vanuit één centraal punt te verzorgen, van online boekhouding tot en met jaarrapportage. Het op elk moment kunnen opvragen van een volledig bijgewerkte administratie met de software van MUIS Software is een absolute meerwaarde.
 
De kracht van MUIS Software is dat wij onze software zo goed mogelijk laten aansluiten bij de praktijk en dat wij direct inspelen op ontwikkelingen uit de markt. Zo is het met iMUIS Online mogelijk om het volledige administratieproces te automatiseren. Onze producten worden in eigen huis ontwikkeld, waardoor wij kwaliteit, continuïteit en veiligheid kunnen garanderen!
 
iMUIS Online is al aan te schaffen vanaf € 17,50 per maand.
 

Contactgegevens:
MUIS Software
De Trompet 2880
1967 DD Heemskerk
Telefoonnummer: 0251-241641
E-mail: info@muis.nl
Website: www.muis.nl


 
King Business Software

King Business Software

King Business Software, gemaakt door Quadrant, is een standaardpakket voor de financiële en logistieke automatisering, speciaal ontwikkeld voor het mkb. De functionaliteit van King omvat onder andere boekhouden, relatiebeheer, orderinvoer en facturering, digitale aangifte, vaste activa, telebankieren, artikelen, voorraad, koppelingen, vreemde valuta's, urenregistratie, magazijnen, productie, webwinkel enzovoort. De complete functionaliteit is ook online leverbaar.

Het pakket is niet alleen met de muis maar ook via het toetsenbord aan te sturen. Bij invoer van boekingen, NAW-gegevens, orders, artikelen, enz. zijn de defaults instelbaar. Het pakket stelt geen hoge eisen aan zijn gebruikers. Houders van een service-abonnement kunnen terecht bij onze deskundige helpdesk.
King is al leverbaar vanaf € 995,00.

Novak-leden kunnen gebruik maken van de Accountantsregeling, na goedkeuring door Quadrant. Zij kunnen King aanschaffen met een korting van 50 procent op de reguliere prijzen. Op het (verplichte) service-abonnement bedraagt de korting 50 procent. Uw klanten kunnen met uw King-pakket werken volgens de Bijlicentieregeling. Neem voor meer informatie contact op met Quadrant, telefoon: 010-2646320.

Contactgegevens:
Quadrant Software BV
Postbus 76
2900 AB Capelle aan den IJssel
Contactpersoon: Afdeling Verkoop
Telefoonnummer: 010-2646320
E-mail: info@quadrant.nl
Website: www.king.eu


 
Multivers for Windows Accountancy

Multivers for Windows Accountancy

Multivers for Windows is de veel bekroonde Windows-oplossing voor financiële administratie. De accountancy-module bevat speciale functionaliteit om het gebruik voor accountants- en administratiekantoren te optimaliseren.

Enkele bijzondere kenmerken van Multivers for Windows Accountancy zijn:

  • standaard-administraties
  • eenvoudige inrichting en beheer;
  • rapportage, audit en controle;
  • snelle invoer van gegevens en voorkomen van fouten;
  • aansturing UNIT4 Vastlegging Financieel-gebruikers;
  • koppelingen en integratie met branche-pakketten.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


Software fiscaal

 
AFAS Profit Fiscaal

AFAS Profit Fiscaal

AFAS Profit Fiscaal is gebaseerd op een geheel nieuwe visie: het vastleggen van gegevens bij de bron. De klant zelf kan de benodigde gegevens vastleggen. Bovendien geeft het pakket een geheel nieuwe kijk op de gewijzigde belastingaangifte, waardoor een veel grotere efficiency bereikt kan worden voor zowel de belastingconsulent als de cliënt. 

Het invullen van de aangiftegegevens gebeurt via een web-interface. Dit geldt zowel voor de fiscalist als voor de klant. In elk invoerprogramma zit een onderdeel ‘interview’, waarin een aantal basisvragen gesteld worden, zodat de in te vullen onderdelen aan de hand van de beantwoording van deze vragen aanzienlijk beperkt kunnen worden. Heeft iemand bijvoorbeeld geen winst uit de onderneming, dan hoeven alle daarbij behorende vragen niet ingevuld te worden.
De voordelen op een rijtje:

  • vastleggen van gegevens bij de bron;
  • verwerking en controle van de aangifte kost minder tijd;
  • gegevens zijn actueel en direct beschikbaar;
  • meer aandacht voor de cliënt;
  • elektronische dossiervorming.

Contactgegevens:
AFAS
Storkstraat 7-9
Postbus 310
3830 AJ Leusden
Contactpersoon: Mevrouw T. Koppelaar
Telefoonnummer: 033-4341800
Faxnummer: 033-4341801
E-mail: sales@afas.nl
Website: www.afas.nl


 
Unit4 Fiscaal

Unit4 Fiscaal

Unit4 Fiscaal is onderdeel van de totaaloplossing van Unit4 Accountancy. De applicatie kent twee modules: IB en VPB. 

Inkomstenbelasting (IB) is volledig geïntegreerd in het pakket. IB heeft een duidelijke opbouw volgens het (papieren) aangiftebiljet. Vanuit de verzamelstaat kunt u met één druk op de knop elke vraag oproepen. Op deze vraagschermen zijn vragen die op elkaar betrekking hebben heel handig bij elkaar geplaatst. Het te betalen of te ontvangen bedrag aan inkomstenbelasting is direct en continu zichtbaar. Na elke invoer, zelfs binnen een specificatie, wordt de aangifte razendsnel doorberekend.

Bij koppeling van aangiftes (partners) worden alle hiermee samenhangende zaken automatisch berekend, zelfs wanneer de beide partners niet het gehele jaar gehuwd waren. Ook wordt (indien van toepassing) een dubbele rente- en dividendvrijstelling berekend.

Het onderdeel voortgang met ingebouwde controles is geheel naar eigen inzicht in te stellen. Hierbij is het mogelijk bepaalde handelingen voor specifieke gebruikers af te schermen. Er is een directe koppeling tussen de aangifte en de middeling. Vanuit de aangifte kunt u de middeling oproepen, waarbij de gegevens uit de huidige aangifte automatisch overgenomen worden. IB kan gebruikt worden voor alle aangiftes vanaf 1998.

VPB is volledig geïntegreerd in het pakket. De structuur van het pakket VPB is bijna gelijk aan de structuur van het pakket IB. De werking van beide pakketten verschilt slechts daar waar het karakter van de belastingwetgeving verschilt.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


 
Unit4 Personeel en salaris (online)

Unit4 Personeel en salaris (online)

Als veeleisende salarisverwerker wilt u een pakket dat betrouwbaar en flexibel is, snelle en efficiënte invoer van gegevens biedt, u ondersteunt in uw dagelijkse werkzaamheden, klaar is voor de toekomst en volop profiteert van het gebruiksgemak en de integratiemogelijkheden van Microsoft Windows.  

Unit4 Personeel en salaris (online) is een product van de beursgenoteerde onderneming Unit4 Agresso, en is onderdeel van een uiterst succesvolle serie Windows-producten die speciaal ontwikkeld is voor de veeleisende gebruiker. Unit4 Personeel en salaris (online) combineert de degelijkheid van een uitstekend salarispakket met de flexibiliteit die u nu en in de toekomst nodig heeft.

Unit4 Personeel en salaris (online) beschikt over de volgende additionele modules: Module Bouw, Module Personeelsinformatie, Module Urenverantwoording, Module Employee Benefits, Module Import, Module Collectieve Mutaties.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


Software suites voor accountants

 
AFAS Profit Accountancy

AFAS Profit Accountancy

AFAS Profit Accountancy bevat mogelijkheden voor het uitwerken van de kolommenbalans, verslaglegging, rapportage, vaste activa, consolidatie, workflow- en documentmanagement, uren/declaraties en CRM.

Aangevuld met de Profitproducten Financieel, Fiscaal, HRM en Payroll kan de accountant zijn eigen organisatie en die van zijn cliënten volledig automatiseren.

Contactgegevens:
 AFAS
 Storkstraat 7-9
 Postbus 310
 3830 AJ Leusden
 Contactpersoon: Mevrouw T. Koppelaar
 Telefoonnummer: 033-4341800
 Faxnummer: 033-4341801
 E-mail: sales@afas.nl
 Website: www.afas.nl


 
iMUIS Accountancysoftware

iMUIS Accountancysoftware

De accountancysoftware van MUIS Software is er voor uw eigen administratie en tot 1.000.000 externe administratiesAlle financiële zaken zijn vanuit één centraal punt te verzorgen, van online boekhouding tot en met jaarrapportage. Het op elk moment kunnen opvragen van een volledig bijgewerkte administratie met de software van MUIS Software is een absolute meerwaarde.
 
De kracht van MUIS Software is dat wij onze software zo goed mogelijk laten aansluiten bij de praktijk en dat wij direct inspelen op ontwikkelingen uit de markt. Zo is het met iMUIS Online mogelijk om het volledige administratieproces te automatiseren. Onze producten worden in eigen huis ontwikkeld, waardoor wij kwaliteit, continuïteit en veiligheid kunnen garanderen!
 
Wilt u ook gebruikmaken van uw huidige accountancysoftware? Geen probleem, iMUIS (Online) is te koppelen aan talrijke accountancypakketten. 
 

Contactgegevens:
MUIS Software
De Trompet 2880
1967 DD Heemskerk
Telefoonnummer: 0251-241641
E-mail: info@muis.nl
Website: www.muis.nl


 
RADAR software: Accountancy Software Suite

RADAR software: Accountancy Software Suite

RADAR software maakt al meer dan vijftien jaar een Accountancy Software Suite met de als belangrijkste onderdelen relatiebeheer, documentmanagement, workflow, urenregistratie, budgetbewaking en facturering en e-facturatie.
 
De twee hoofdmodules van de Accountancy Software Suite zijn CRM en UREN EN FACTURATIE. De suite integreert met zoveel mogelijk software in de accountancybranche.
 
De belangrijkste kenmerken van CRM zijn:
• Eén centrale plek voor uw klantgegevens. RADAR integreert met vele andere pakketten in uw branche.
• Documentmanagement. Verzamel op één centrale plaats bij uw relaties alle correspondentie. Of het nu e-mails, Word-documenten, pdf’s of Excel-documenten zijn.
• Takenmanagement en Workflow. Al uw taken rondom uw klanten op één plaats. Of u of een collega nu een klant moet terugbellen of er moet een jaarrekening gemaakt worden, alle taken staan in RADAR. Hiermee heeft u met één druk op de knop alle openstaande taken van een collega in beeld die afwezig is.
 
Kortom, ga versnippering tegen, werk efficiënter en waarborg uw continuïteit.
 
De belangrijkste kenmerken van UREN EN FACTURATIE zijn:
• Eenvoudige urenregistratie
• Budget/vaste afspraak/abonnement bewaking
• Termijn facturatie
• Regie facturatie
• Combinatie termijnen en regiefacturen
• Flexibiliteit bij het aanpassen van de uren en teksten voor uw factuur
• E-facturatie
• Integratie met alle gangbare boekhoudpakketten en debiteurenbeheer, zoals Payt
• Uitgebreide managementrapportages
 
Kortom, betrouwbaar, eenvoudig en flexibel.
 
De Accountancy Suite van RADAR doet wat er wordt beloofd!
 
Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.
 
Voor meer informatie ga naar www.radarsoftware.nl of neem contact op door een e-mail te sturen naar bb@radarsoftware.nl.
 

Contactgegevens:
RADAR software
Dr. Kuyperstraat 14
2514 BB Den Haag
Contactpersoon: Brigitte Buntinx
Telefoonnummer: 070-3815704
E-mail: bb@radarsoftware.nl
Website: www.radarsoftware.nl


 
Visma Accountancy Cloud

Visma Accountancy Cloud

Bent u als moderne accountant op zoek naar slimme software waarmee u de processen van uw accountantskantoor volledig automatiseert en bovendien nieuwe kansen creëert? Is daarnaast inzicht in de productiviteit van uw eigen accountancypraktijk een belangrijk aspect en wilt u slimmer samenwerken met uw cliënten? Dan is Visma Accountancy Cloud voor u de oplossing voor het automatiseren van uw accountancypraktijk.
 
Visma Accountancy Cloud is slimme software die u echt helpt om tijdrovende werkzaamheden binnen uw accountantskantoor te automatiseren op basis van workflows en ingebouwde intelligentie. Onze software kan uw concurrentievermogen vergroten en bijdragen aan het creëren van groei en efficiëntie. Wilt u daarnaast uw dienstverlening aan cliënten uitbreiden? Bekijk dan eens onze uitgebreide mogelijkheden voor self-service tools voor uw cliënten. U kunt als kantoor zelf kiezen welke manier van samenwerken het beste bij u past. Wij bieden het u allemaal.
 
Visma Software heeft ruim 30 jaar ervaring met het automatiseren van de accountancysector en beschikt dan ook over specialistische kennis van de branche. Wij optimaliseren en automatiseren bedrijfsprocessen binnen de accountancy en spelen in op de uitdagingen waarvoor de branche wordt gesteld. Dat doen we door nieuwe mogelijkheden en dienstverlening voor kantoren te creëren. Lees meer over Visma Accountancy Cloud en welke oplossing het beste bij uw kantoor past.
 
Contactgegevens:
Visma Software
H.J.E. Wenckebachweg 200 1096 AS Amsterdam
Contactpersoon: Dario Castiglione
Telefoonnummer: 020-3552910 

Software voor declaraties en urenregistratie

 
Visma Advisor

Visma Advisor

Wilt u altijd een actueel overzicht hebben van uw cliënten en meer inzicht in de workload op kantoor en ook in uw resources en de planning? Visma Advisor is dé tool om meer grip te krijgen op uw interne kantoorbeheer, inclusief urenregistratie en -declaratie. Met Visma Advisor beschikt u over hét middel om uw interne organisatie verder te optimaliseren en het rendement binnen uw praktijk te verhogen. Het maakt de aansturing van uw werkprocessen een stuk eenvoudiger, sneller en efficiënter.
 
Wat biedt Visma Advisor? Direct meer efficiency en winstgevendheid voor kantoor.
 
  • Workloadbeheersing
  • Resourceplanning
  • Voortgangsbewaking
  • Cliëntbeheer/crm
  • Urenregistratie

Contactgegevens:
Visma Software
H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Contactpersoon: Dario Castiglione
Telefoonnummer: 020-3552910
E-mail: sales@vismasoftware.nl
Website: www.vismasoftware.nl/accountancy


 
King Urenregistratie

King Urenregistratie

King kan worden uitgebreid met een urenadministratie, die volledig is geïntegreerd met de financiële en logistieke administratie van King. De uren en de overige voor een klant gemaakte kosten kunt u registreren in King. Op basis daarvan kan de factuur worden afgedrukt.

Het is ook mogelijk om te factureren op basis van vooraf vastgestelde termijnen. Termijnprojecten zijn projecten die tegen een vaste aanneemsom worden uitgevoerd en in termijnen worden gefactureerd. Regieprojecten worden gefactureerd op basis van nacalculatie.

Er zijn enkele mogelijkheden:

Uren 1: Registratie van de ingevoerde uren en overige kosten, afdrukken van een factuur.
Uren 2: Als Uren 1, maar met behalve regieprojecten ook termijnprojecten, gebruikstoestemmingen, projectprijsafspraken.
Uren 3: Als Uren 2, maar met voorcalculatie/begroting, afdrukken prijsopgave.

Novak-leden kunnen gebruik maken van de Accountantsregeling, na goedkeuring door Quadrant. Zij kunnen King aanschaffen met een korting van 50 procent op de reguliere prijzen. Op het (verplichte) SAB bedraagt de korting 50 procent. Uw klanten kunnen met uw King-pakket werken volgens de Bijlicentieregeling.

Contactgegevens:
Quadrant Software BV
Postbus 76
2900 AB Capelle aan den IJssel
Contactpersoon: Afdeling Verkoop
Telefoonnummer: 010-2646320
E-mail: info@quadrant.nl
Website: www.king.eu


 
Unit4 Declaratie

Unit4 Declaratie

Een efficiënte urenverantwoording en toerekening is voor accountantskantoren van zeer groot belang. Om er voor te zorgen dat u uw complete urenadministratie met minimale inspanning en maximale flexibiliteit up-to-date kunt houden, heeft Unit4 Accountancy Unit4 Declaratie voor u ontwikkeld.

Unit4 Declaratie omvat de volgende functionaliteiten: budgettering/planning, urenverantwoording, en een declarering- en betalingsmogelijkheid.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


 
RADAR Uren en Facturatie

RADAR Uren en Facturatie

RADAR Uren en Facturatie is een onderdeel van de RADAR Accountancy Software Suite maar volledig onafhankelijk te gebruiken.

De belangrijkste kenmerken van RADAR Uren en Facturatie zijn:
• Eenvoudige urenregistratie;
• Budget/vaste afspraak/abonnementbewaking. Is de prijs die u heeft afgesproken wel haalbaar? Realtime inzicht in budget versus gerealiseerde uren;
• Termijn facturatie;
• Regie facturatie;
• Combinatie termijnen en regiefacturen;
• Flexibiliteit bij het aanpassen van de uren en teksten voor uw factuur;
• E-facturatie via pdf en UBL of e-facturatie via eVerbinding;
• Integratie met alle gangbare boekhoudpakketten en debiteurenbeheer zoals Payt;
• Uitgebreide managementrapportages.
 
Novak-leden ontvangen 15 procent korting over de licenties.
 
Voor meer informatie, zie www.radarsoftware.nl of neem contact op met bb@radarsoftware.nl.
 
Contactgegevens:
RADAR software
Dr. Kuyperstraat 14
2514 BB DEN HAAG
Contactpersoon: Brigitte Buntinx
Telefoonnummer: 070-3815704
E-mail: bb@radarsoftware.nl
Website: www.radarsoftware.nl

Software voor rapportages

 
Direct Report Link Jaarrapportage

Direct Report Link Jaarrapportage

Direct Report Link is volledig geïntegreerd met ADM-E plus. Een gebruiker is in staat om zeer snel een rapport in Word samen te stellen.

Voor het maken van een rapportage uit ADM-E kunt u gebruik maken van Direct Report Link. Met één druk op de knop maakt Direct Report Link automatisch de rapportage aan binnen MS Office. Zo vaak u maar wilt. In een mum van tijd beschikt u zo over een bijgewerkt tekstdocument, geheel volgens uw eigen modelindeling en layout. Hierbij is koppeling met het spreadsheetprogramma MS Excel mogelijk.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy


 
Infine Jaarrekening

Infine Jaarrekening

De Infine Jaarrekening is een zeer complete rapportgenerator, gebaseerd op Microsoft Excel. Bij de Infine Jaarrekening worden standaard de rapportmodellen meegeleverd voor eenmanszaak, vof en bv. Al deze rapportmodellen voldoen aan de wettelijke vereisten van Titel 9 Boek 2 BW en de Richtlijnen voor de Jaarverslaggeving.
 
De mogelijkheden van de Infine Jaarrekening op een rij:
 
  • Saldi importeren vanuit alle financiële software (m.b.v. een directe koppeling, auditfile of Excel-bestand)
  • Centrale brugstaat en rapportgegevens
  • Vanuit het rapport direct inzage in de grootboekmutaties
  • Zelf de opmaak en lay-out bepalen
  • Automatisch tonen en verbergen van toelichtingen
  • Automatische inhoudsopgave
  • Consolidatie en automatische eliminatie (optioneel)
  • Engelstalige rapportmodellen (optioneel)
  • Rapportmodellen voor Stichting o.b.v. RJ640 (optioneel)
  • Updaten cliëntrapport vanuit centraal rapportmodel
  • Export naar alle fiscale software (AFAS, Elsevier, Kluwer, Primaccount, SDU, Tecknow en Unit4)
Kortom, de Infine Jaarrekening bevat alle mogelijkheden om snel en efficiënt uw jaarrekeningen op te stellen.
 
De prijs van Infine Jaarrekening is € 65 per maand voor 1 gelijktijdige gebruiker. Bij meerdere gelijktijdige gebruikers bedraagt de maandprijs € 40 per gelijktijdige gebruiker.
 

Contactgegevens:
Brouwersgracht 156
3901 TM Veenendaal
Telefoonnummer: 085-7600500
E-mail: info@infine.nl
Website: www.infine.nl


 
Infine Samenstellen

Infine Samenstellen

Met Infine Samenstellen beschikt u naast alle functionaliteit van Infine Jaarrekening ook over een compleet samensteldossier.
 
Het gehele samenstelproces wordt begeleid vanuit de rolverdeling tussen samensteller, reviewer en ondertekenaar. Naast een checklist voor het samenstellen van de jaarrekening is het complete balansdossier opgenomen. In het samensteldossier worden de specificaties opgesteld aan de hand van de geïmporteerde cijfers. Wanneer het samenstelproces is afgerond, wordt de brugstaat van de Infine Jaarrekening gevuld vanuit het samensteldossier.
 
Infine Samenstellen heeft alle mogelijkheden van Infine Jaarrekening plus:
 
  • Automatisch verbergen niet-relevante vragen en specificaties
  • Vanuit de vraag in het werkprogramma doorklikken naar de dossierspecificatie
  • Vanuit het dossier direct inzage in de grootboekmutaties
  • Initiële en afsluitende cijferbeoordeling
  • Digitaal vastleggen van de aantekeningen
  • Verzamelen aandachtspunten voor de aanbiedingsbrief bij de jaarrekening
  • Opnemen koppelingen naar externe documenten
  • Meerdere opdrachten en typologieën mogelijk
  • Verschillende rollen voor samensteller, reviewer en ondertekenaar
  • Directe koppeling met de Infine Jaarrekening
Infine Samenstellen wordt standaard geleverd met een werkprogramma voor samenstelopdrachten. Daarnaast is het mogelijk om de content van branche-organisaties in te lezen. Zo kunt u de bekende werkprogramma's blijven gebruiken en tegelijk profiteren van de voordelen van een intelligent werkprogramma. Op dit moment zijn de werkprogramma's beschikbaar van Auxilium, Extendum, Fiscount, Novak, NOAB en SRA.
 
De prijs van Infine Samenstellen is € 95 per maand voor een gelijktijdige gebruiker. Bij meerdere gelijktijdige gebruikers bedraagt de maandprijs € 70 per gelijktijdige gebruiker.
 

Contactgegevens:
Infine Software B.V.
Brouwersgracht 156
3901 TM Veenendaal
Telefoonnummer: 085-7600500
E-mail: info@infine.nl
Website: www.infine.nl


 
Make Life Easier

Make Life Easier

Kwaliteit, eenvoud en gebruiksvriendelijkheid. Vanuit die filosofie ontwikkelt Make Life Easier samenstel- en controlesoftware voor accountants. Eenvoudig in gebruik, zonder fratsen en gebaseerd op het veelgebruikte MS Office.

MLE samenstel
MLE samenstel is de geïntegreerde oplossing voor uw samenstelpraktijk.
Met MLE samenstel genereert u als accountant in één werkproces een jaarrekening, publicatiestukken, een accountantsrapport, een samensteldossier en een SBR instance. Het is een volledig geïntegreerd werkproces.
Voor elke post voert u direct alle samenstelwerkzaamheden uit, u voert correcties en herrubriceringen door, werkt het volledige werkprogramma af en voegt de geldende grondslagen en toelichtingen toe.

MLE controle
Met MLE controle bouwt u uw controledossiers op conform de controlestandaarden. De controlestandaarden vereisen een grondige risicoanalyse, gestructureerd inspelen op de ingeschatte risico's en een heldere evaluatie. Deze drie elementen, de story of the audit van de controle, zijn in MLE controle volledig inzichtelijk. De applicatie helpt u om compliant te zijn.
De nieuwe controlestandaarden (NV COS) zijn integraal opgenomen in MLE controle. Voor de verplichte onderdelen uit deze standaarden zijn vragen opgenomen in de formulierenset. Deze vragen moeten worden beantwoord en gereviewd. De teksten uit de controlestandaarden zijn bovendien opgenomen in het Richtlijnenpaneel. De risicogerichte controleaanpak is volledig gebaseerd op de regelgeving. Zo helpt MLE controle u compliant te zijn.

Vrijblijvende demo
Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw accountantskantoor? Bel Michiel Wijma en vraag een vrijblijvende demo aan.

Contactgegevens:
Make Life Easier
Jaap Bijzerweg 19
3446 CR Woerden
Telefoonnummer: 0348 760 635
E-mail: info@makelifeeasier.nl
Website: www.makelifeeasier.nl


 
Unit4 Audition Jaar- en Perioderapportage

Unit4 Audition Jaar- en Perioderapportage

Unit4 Audition combineert een kolommenbalans en een jaarrapportagemodule in één oplossing. Dit betekent dat alle wijzigingen in de kolommenbalans automatisch in de rapportage worden doorgevoerd. Hierdoor bespaart Unit4 Audition u veel tijd bij het maken van uw jaarrapportages. Tijd die u kunt gebruiken om te ondernemen. 

Unit4 Audition is zeer gebruiksvriendelijk en is daardoor snel en gemakkelijk te leren. Dankzij de meegeleverde bibliotheek en voorbeeldmodellen kunt u direct aan de slag. Unit4 Audition bevat complete jaarrekeninghoofdstukken en alle deponeringsstukken voor de (geconsolideerde) B.V., eenmanszaak en VOF. U kunt de modellen zeer eenvoudig aanpassen of uitbreiden met uw eigen teksten. Het door u aangepaste model kan vervolgens dienen als modelrapport voor uw organisatie.

Contactgevens: 
Unit4 Accountancy
Papendorpseweg 100
3528 BJ Utrecht
Postbus 5005
3502 JA Utrecht
Telefoonnummer: 088-2471777
E-mail: accountancy@unit4.com
Website: www.unit4.nl/accountancy